Godnatt ♥

Filmen vi såg var helt knäpp, man förstod typ inget hah. Den sög verkligen :) Har ni en trevlig kväll då? Jag har det men snart börjar det bli dags att gå till sängen, måste upp lite tidigare imorgon för vi ska in till stan. Man får ju passa på när det bara är jag och Theo hemma ;) Fest snart då kanske? Jag bjuder på kladdkaka + saft :) MUMS! Nu har jag glömt bort mig lite, vi hörs imorgon godnatt ♥



Jag saknar dig Sara! vi har inte träffats en endaste gång på lovet! :( ♥

Har verkligen börjat fundera mycket nu, alltså över flytten till Växjö och så. Det kommer bli superkul såklart! Men det känns ändå som om man blir bortglömd ni vet? Alla mina vänner stannar kvar här nere, dem ska hälsa på och sånt men för hur länge kommer det att hålla? Om vi inte ens hinner träffa varandra på lovet hur ska det då bli när skolan börjar? Ni kommer skaffa nya vänner, jag med. Men kommer vi ändå finnas kvar i varandras tankar? Lite sånt här funderar jag på, det är viktigt att tänka mycket på sånt här. Hur mycket man är villig att offra, kanske behöver man slänga tankar om avund i papperskorgen, men är det möjligt? Knäck den nöten ni, godnatt sötnosar hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

har funderat precis som du. kommer att sakna dig sjukt mycket! ska smsa dig mycket tills mina pengar tar slut. men vi kommer nog ändå inte komma varann så nära igen som vi är nu. men malin jag glömmer dig aldrig. aldrig att jag glömmer dig bästavän! <3

2010-07-20 @ 00:24:21
Postat av: Sanna

MalinÄlskling! vi kommer aldrig skiljas åt! och vi SKA träffas ändå när skolan börjar! :D Växjö blir ju 1000000 gången bättre när du bor där! (y)

2010-07-20 @ 13:00:32
Postat av: Anonym

MalinÄlskling! vi kommer aldrig skiljas åt! och vi SKA träffas ändå när skolan börjar! :D Växjö blir ju 1000000 gången bättre när du bor där! (y)

2010-07-20 @ 13:01:05
Postat av: sara

gumman, vi måste verkligen träffas någon dag!



Och växjö kommer bli bra, vi alla ska föröka ta tummen ur röven och träffas ofta :) älskar dig <3

2010-07-21 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0