GODMORGON

Godmorgon bloggläsare! Ni har ju missat en hel dag, det går ju inte ;) Iallafall hade fullt upp igår vaknade rättså sent så då fick jag be Malin att starta tvättmaskinen, "springa" in i duschen, upp och äta frukost, välja kläder vilket inte är så lätt när det var för kallt för att ha shorts :D, fixa mig och sedan åka iväg till östersjö med snyggaste bruden Sara och Linda. Det var hur kul som helst! Hahahah och sen på det där festivaltåget sprutade dem massa vatten på oss :thumbdown: sen blev vi hungriga och åt på toms corner :D och efter det började vi åka virvelvinden, mådde sjukt dåligt efter det ;) Så var vi där resten av kvällen och träffade på lite folk vi kände. Det var hur kul som helst som ni måste märkt :D



Jag har kommit på en sak, jag är inte speciellt fotogenisk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0