FILM!

Har precis kommit hem efter massa fart och fläng ;) Nu har jag iallafall tagit kort till idkortet, (ser helt miffad ut) fixat en broschyr som ska fyllas i, gått runt i stan och hämtat madrasser på jysk. Som sagt har jag haft fullt upp, snart ska vi äta pizza och efter det ska jag kolla på film, mycket trevligt. Pizza är ju typ det godaste som finns hahah! :D Ska nog gå till mamma sen så hon kan fylla i broschyren, jag vet inte vi får se.

Jag har inte varit med någon sen östersjö, illa. Måste verkligen det innan vi åker till öland på måndag, nu vet ni det också, jag vet inte om vi har tillgång till internet men om jag har det så blir det vanlig update såklart :D


Jag saknar min kamera :( ...


uhhh resident evil! ;O

Hahahah puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0