Dagarna!

Har äntligen kommit hem efter en fika på stan med Sanna som övergick till övernattning hos Natha där vi kollade på titanic, åt godis och sjöng singstar mycket roligt! :D Sen följde jag med Sannisen hem och då gick vi och åt pizza (mums!),köpte massoor av godis,chips och läsk och så kollade vi på 4 st filmer under kvällen/natten. Det var också superkul såklart! :D Sen hämtade mamma mig hos Sanna och då åkte vi till min kusin Ellen som fyllde 6 år och nu har jag varit hemma en liten stund, det har varit fart och fläng dom senaste dagarna som ni har märkt ;) Är helt utmattad, ska bli skönt att få sova ut :) Men jag tog inga bilder förutom på en, jag och Sanna fick äntligen locka Nathas hår! Hon säger alltid att det är jättefult men det tycker jag inte att det blev :)



Hon ville inte visa sitt ansikte :) Men fint blev det! :D




Kommentarer
Postat av: nathalie

älskar dig <3

2010-07-19 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0