Äntligen hemma!

Kom hem för ca 1 timme sen, var verkligen jättekul i polen. Fast det var hur varmt som helst, men man ska inte klaga ;) Bröllopet var verkligen speciellt (läs vräkigt ;) dom serverade mat hela tiden,drack hur mcket som helst och en hel del dans på det till och med lilla mormor skakade loss ;) Det var inte speciellt drygt på färjan,lite smått kanske men inte mycket + det var ju så himla fint! Vi besökte massa ställen typ Sw Lipka såklart eftersom bröllopsfesten var där, Ketrzyn, Gdynia, Gdansk och nåt p.. g. . aja :) Tänker inte babbla på mer om en massa så ni får se bilderna som vanligt ;)


På väg till Polen!



Fika time ;)


En lagom trött Malin :)

Hur fint?


När Mattias hämtade Ewa



Vårt mysiga hotell :)

Har massa fler bilder men känns lite dumt att lägga upp alla här ;) Vi var också och besökte hitlers bunkrar, väldigt intressant ;)





Nu orkar jag inte mer hih, ska cykla till mamma strax också, förresten sa jag att min kamera gick sönder idag? :( Mittemellan kramandet och in i bilen :( Men mamma ska åka in imorgon med den (glöm inte att plocka med garanti pappret hem Malin!)så kommer inte bli några bilder förrens den är tillbaka :( Hmm vad mer? Sylvester var ju inte lite sliskig, snäll jag är då men han vägrade ju att lämna mig ifred ;) Men nu måste jag kila, puss! ♥



bild från idag, aww! Inget smink under hela helgen typ ju! hur bra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0