Så död

Tuppar snart av och klockan är inte ens 9? Har finally målat naglarna dock tycker jag färgen blev alldeles för mörk, tror jag... Behöver gå på toa så in i bomben men jag vill inte lyfta på täcket för då blir det kyligt så in i bomben igen. Dåligt med bilder idag i knoooow, tog massa innan men det såg helt weird ut så vi hoppar det, okay?! :D Imorgon ska jag försöka mig på att cykla, alla andra gör ju det så jag får väl med prova, heheh. Meddelar hur det gick imorgon babes. Godnight and sleep tight! Håll tummarna nu för jag vet inte vad. Och nej Natha jag är inte i Kallinge ;D PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

okej ;) hihi! saknar dig, puussssssssss <3<3

2010-12-07 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0