Morgon

Hejsan svejsan! Idag steg jag upp med tuppen, nämligen vid 6 och jag är faktiskt ganska pigg ändå konstigt nog. Jag ska ju försöka cykla idag, vi får se hur det går. Jag har faktiskt en känsla av att det kommer bli ganska så svårt, men alla andra klarar ju det? Så varför skulle inte jag? Hihih! Men hörrni klockan tickar på snabbare än någonsin, jag måste ju ge mig ut nu ju. Vill ju inte komma försent till den roligaste lektionen på hela dagen... Men jag har faktiskt idrottskläder på mig nu så ni får lite bilder när jag kommer hem sen kan ju inte vara så kul att se mig nu, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej fin blogg :)

2010-12-08 @ 15:11:05
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0