4 December

Hejsan! Nu är jag äntligen hemma efter 4 timmar i stan, har handlat en julklapp... Och lite annat smått till mig själv, fick även en present av Sanna. Hon är nog den snällaste som finns, helt utan anledning så fick jag en jättefin present. Hur många är det som gör något sådant nu för tiden egentligen? Nästan varje gång hon har kommit hem till mig har hon haft med sig något, gullunge! ♥ Så synd att jag inte kan fira nyår med henne, aja nu ska jag faktiskt äta och sen springa bort till konsum och handla lördagsgodis! ;D


Happyface

Tack gumman!

Jag älskar gorillan. ♥

Dagens shopping, chokladansiktsmask och matt grått nagellack som är superhett!

Kommentarer
Postat av: Sanna

varsegoood bäästa :-D <3

ochdu? på jullovet ska jaaag komma till dig :-D <3

2010-12-04 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0