25 December

Såå nu är vi där, dagen efter julafton. Tänk egentligen så snabbt det går? Helt galet. Jag hade det iallafall superkul igår och är väldigt nöjd med alla mina julklappar, tänker dock inte visa er än eftersom jag får de sista imorgon när vi ska fira Josefine. Är lite sådär splittrad, pappa och Malin ska in till karlskrona imorgon på mellandags rean jag vill också med men jag får se om inte mamma och jag kan åka in tillsammans på måndag. Kommer nog vara galet med folk för det brukar det ju vara... ;D Nu har jag faktiskt tänkt gå ner till mamma med Vera och lämna Felix julklapp lite sent kanske, hihih. ♥


Det förbereddes en hel del i köket,

Vårt julbord var verkligen enooormt! Vi hade så grymt mycket olika sorters mat och kött från hur många olika djur som helst, nu blev ni lite avis va? ;) Förresten ser ni att jag har en hamsterkind? Det är faktiskt en köttbulle!

Tomten kom och hälsade på såklart. :)

Farmor och Anton fortsatte julklappsutdelning efter att tomten och hans renar åkt vidare. ;D Kommer nog lite mer bilder sen om ni vill såklart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0