20 December

Hejsan! Har inte blivit någon bloggning alls i helgen men det har varit väldigt mycket med familjen och sånt. I lördags så fick min lillebror åka ambulansen in till akuten, det var inte en speciellt kul lördag kan jag säga. Det var verkligen hemskt jag trodde att han skulle dö... Grejen var den att han var sjuk eller ja han är fortfarande sjuk men han hade jättehög feber och när vi satt och myste med honom i soffan och han nästan hade somnat så började hela han rycka och skaka, han fick kramper. Jag sprang in till grannen och hämtade honom för han är doktor, vi ringde 112 som skickade ambulans. Min brors kramper blev bara värre och när de till slut upphörde så var han helt borta. Han var lealös och var tom i blicken, man fick ingen kontakt med honom. Då trodde jag att han var död när han bara hängde på våra armar. Det var verkligen jätteläskigt och till slut kom ambulansen och hämtade han och pappa, stackars Malin var på jobbet men hon fick skjuts in till akuten av en jobb-kompis man. Theo fick iallafall åka hem igår, det är inte farligt med sådana här "feberkramper" men upplevelsen är väldigt läskig. Har tex aldrig sett min pappa så rädd och nästan haft panik innan. Theo har iallafall fått medicin om det skulle hända igen, vilket jag verkligen inte hoppas att det gör! Hoppas ni har förstående med det här... :)
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0