16 December

Hejsan! Har ju varit superkass uppdatering idag. Menmen det är sånt som kan hända. Gick på stan lite innan med Emma, Josefine var också med tills hennes buss kom. :) Hade ju prov idag och jag vet inte riktigt hur det gick men jag är säker på att jag blir godkänd iallafall. ;D Nu känns det verkligen som att det är lov men typiskt nog så är det inte det, har 5 julklappar kvar jag måste köpa så får se om jag hinner det imorgon, hihi! Nu har jag faktiskt tänkt att laga mat och lite sånt, superkul eller hur? Heh. Oj just det om ni skulle vilja veta så har jag så sjukt ont i mina tår, det har typ hänt något för de är hel konstiga, måste be Uffe kolla på dem när jag kommer hem hahah! Puss på er nu! ♥
Såhär såg jag ut idag, chillidilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0