13 December

Hejsan! Vad har ni hittat på idag? Jag har jobbat med min engelska uppsats, hade faktiskt glömt bort den och den ska ju vara inlämnad imorgon... Men är snart klar för den skulle bara vara 1 sida, max. Jag blev så himla glad idag med, tänkte att nu ska jag för en gångs skull ta bussen hem så att jag slipper gå och då fick jag åka gratis, bra va? Hihih jag har faktiskt handlat idag också, duktiga Malin är i farten. Det var en ganska seg dag i skolan idag men helt ok ändå. Nu har jag faktiskt tänkt att laga lite mat för magen kurrar och jag försöker stilla den godis, eheh inte så bra kanske. Men vi hörs lite senare! ♥
Idag hade jag på mig min andra nya tröja, död åt min dator den är så seg idag så det inte är sant! Orkade inte ta bättre bild, eh ja, vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0