10 December

Hejsan! Jag har precis kommit hem, hann knappt hem från Växjö innan jag skulle på bio med de allra bästa. Men kul har det varit. Idag har jag köpt 2 st ursnygga tröjor eller ja mormor och min moster köpte den ena. :D Och ett vanligt vitt baslinne. Jag hade den ena tröjan på bion faktiskt. Vi gick iallafall och åt på Katrins innan bion sen köpte vi godis på godishörnan och läsk inne på Willys där en superknäpp gubbe vrålstirrade på mig, udda... Sen gick vi då till bion där det jobbade en jättesöt kille och så kollade vi på filmen. Det var typ vi och 2 st till hahah och vi skrek hela tiden så när de andra gick ut så kollade de på oss och skrattade, hihih! Kvällen har iallafall varit underbar och det är klart att alla vi ska se 2:an när den kommer på bio sen! ;D Lite synd var det ju att jag missade finalen i idol men det var tur att Jay vann, har hejat på honom hela tiden! ;D Riktig otur att jag inte knäppte några bilder på Sandra och Kim.


Sanna!

Julia! ♥

Snyggt! ;D Sanna, Rebecka och Julia ♥

Me and my babe

Felicia och jag, bästa vänner ♥


Och så får jag väl avsluta den här bildbomben med dagens bio outfit.




Ursnygg tröja/topp eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: sanna

älskar dig sötnos! :d <3

2010-12-11 @ 00:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0