1 December

Hejsan! Idag visades ju julkalendern för första gången detta året och jag tycker nästan att det är en självklarhet att man ska kolla på det, hih. Idag är det ju den 1:a december också! Helt galet att tiden går så snabbt, jag menar nyss var det ju sommar? Och det snöar som bara den nu, gaaalet. Men nu ska jag faktiskt gå ner och fixa iordning mig och sen sova, vi hörs kanske imorgon igen! Och tack alla ni som skrivit små "krya på dig" - hälsningar, supergulligt! ♥
Vad tycker ni om årets julkalender? Jag tycker inte den verkar vara sådär jättebra. De var bättre förr tex. mysteriet på greveholm, Ronny & Julia, Kaspar i Nudådalen osv men min absoluta favorit är nog dieselråttor och sjömansmöss. Vilken är er? ;D

Kommentarer
Postat av: natha

dieselråttor och sjömansmöss! :D <3

2010-12-02 @ 17:34:42
Postat av: sandra

mina favoriter är mysteriet på greveholm, när karusellerna sover och pelle svanslös :P

2010-12-03 @ 12:37:26
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0