Skola

Jag började i söndags med att åka upp till Växjö och fixa lite där och så, var även hos mormor dagarna innan. I måndags började jag på VFG alltså Växjö Fria Gymnasium så nu vet ni det, älskar skolan! Hahah :) Dock så fungerade inte mitt mobila bredband så jag kunde inte uppdatera här eller någon annanstans. Men nu ska ni få lite bilder från den senaste veckan :)





Ni vet ju hur galen jag är i marabou POLKA! :D
Jag har så himla många mer bilder på den andra kameran men jag hittar inte sladden till den... :(

Är det bara jag som är sjukt sugen på filmkväll med massoooooor av godis och andra goda sötsaker? Tåls att tänka på ( springer till mobilen och smsar Felicia! ;) ) Men nu ska jag upp och fika lite, PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0