Kantareller

Har packat hela dagen, så nu har jag tusen väskor och jag har inte ens packat ner allt som är hos pappa! Idag är det exakt en vecka kvar till jag åker upp till växjö, 8 dagar kvar till skolan börjar. Ska bli kul att komma upp dit och slippa lite folk här nere, alltså hur orkar ni? Nog om det, mina glasögon har äntligen kommit men de sitter dock alldeles för hårt så jag ska in till stan imorgon och fixa det, förhoppningsvis iallafall. Pappa har varit så snäll och plockat kantareller till oss så det ska vi smaska på strax, avis? ;) Men just nu så sitter jag och kollar efter en cykel som jag kan ha där uppe, dock inte en alltför dyr (har hört att de snor som korpar där). Jag ska nog sluta pladdra, tycker det är jobbigt att läsa långa inlägg så ska inte tvinga er, puss! ♥



Fina eller hur? Passar perfekt till mig, dålig kvalité dock :)

Kommentarer
Postat av: sara

Fina brillz! :D <3

2010-08-15 @ 20:00:45
URL: http://sarakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0