Kamera

Idag har jag äntligen hämtat min kamera! Har dock inte hunnit ta några bilder än, väldigt synd. Funderar på att åka till mormor imorgon ville dit idag men eftersom jag inte har köpt block, pennor osv än så blir det nog imorgon, kanske då. Och det är väldigt synd om mig för jag har fått huvudvärk! Kan bero på att jag bara ätit ett äpple.. :( Jag vill verkligen att skolan ska börja, jag längtar som bara den! Dock är jag lite orolig över allt muntligt, redovisningar och sånt då jag suger på att prata inför andra människor och diskutera, men förhoppningsvis kommer det att försvinna de närmsta 3 åren :) PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: :(((((

vilken skola ska du gå på? (:

2010-08-19 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0