GODMORGON

Godmorgon läsare! Sovit gott?

Jag har precis cyklat till pappa lite snabbt för att hämta lite pengar från spargrisen :) Om cirka 5 min måste jag cykla tillbaka till mamma för Sanna kommer kl 11, hon ska följa med till öland förstår ni :D Och vi åker från lilla kallinge halv 12. Ska bli skönt att åka bort lite :) Snacka om att jag blev besviken hahah, jag gick till kylskåpet det första jag gjorde när jag kom hit ( det gör jag alltid) och upptäckte att pappa och Malin hade ätit upp alla mina snickerskakor :( Men jag ska göra nya hos mamma någon dag men jag ville ju ha några nu! Hahaha ;) Men nu ska ni få lite bilder, puss! ♥




Inga seriösa bilder idag inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0