Godmorgon!

Godmorgon! Sovit gott? Vi kan börja med allt ni har missat, vilket är mycket! När jag slutade blogga åkte jag till bästavän Felicia och var där tills i förrgår och vi hade verkligen superkul! Iallafall jag fick gå typ 3 km till "stora vägen" där pappa hämtade mig. När han hade gjort det hämtade vi ett vildsvin och åkte osv! Igår fick jag stiga upp jättetidigt och laga rälsen, direkt efter det åkte jag in med mamma till sjukhuset och där var vi hela dagen igår, mamma fick stanna kvar så när jag äntligen kom hem så åkte jag direkt till pappa. Orkade inte vara hemma utan mamma, hahah ;)



Resten av alla bilder jag tog på min långa vandring blev helt störda, vi hörs sen! PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0