Fika time

Min kära kusin Joel och min farbror + hans fru har kommit på besök idag, var jättelänge sedan jag träffade dem sist. Vi ska snart äta några kladdkakor + snickerskakor, mumsigt. Och jag sitter här helt ensam (hahah!) och kollar runt på skor, höstskor. Jag har hittat några stycken, inte ofta det händer så petig som jag är med skor :) Men oturligt nog så är alla lite för dyra för min budget... Men men shit happens, right? Borde passa på att åka in till karlskrona, lite nya kläder skulle inte suttit fel, lite nytt smink! Hahah men jag får se om jag kan pressa ut lite ur pappa... Oups fika time som sagt, vi hörs sen! :) PUSS! ♥


Inga bilder, ingen sladd, hem till pappa snart då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0