8 AUGUSTI

Har inte bloggat på några dagar nu, det är ju sommarlov! Lovet är ju snart slut också så jag har försökt att hinna med mycket innan skolan börjar, men jag hinner inte skriva så mycket ska känna lite på bebisen (den sparkar så hårt så man känner det nu) och kolla på poseidon. Mina snickerskakor är lika goda som min kladdkaka och jag har ätit massvis med godis. Detta inlägget blev grymt blandat så när jag väl är på gång så får jag väl berätta om planerna kräftor + öland mer säger jag inte för tillfället men man kan se det som en "avskedsfest" nu när alla ska börja på olika skolor och linjer, tänk på mig jag flyttar typ 8 mil uppåt ifrån alla vänner! :O Men nu ska jag gå, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0