6 AUGUSTI

Hellu! Jag har inte haft tid att blogga idag, varit i stan och shoppat, fixat glasögon och kort och lite sånt. Lite senare ska jag till Felicia ska bara hitta någon som kan köra, mycket bättre att vara med bästavän som inte är falsk! ♥

Visste ni att vi aldrig har bråkat? Bara när vi var små typ lekis till 1 eller 2: an som jag var elak mot henne, men nu skulle jag aldrig kunna vara utan henne! Hon är min andra halva, vi är två pusselbitar som passar perfekt, vi har båda våra dåliga sidor men de bra överväger klart de dåliga, så ska äkta vänskap vara :) Men nu börjar jag bli lite småhungrig dags att äta något kanske? Vi hörs lite senare, puss! ♥



bild från öland, nästa gång med Felicia?!




Bästa vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

då hade du kunnat fråga felicia från första början, förstår du ;)

2010-08-07 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0