Hej igen!

Heej igen allihopa! Hur har ni haft det medans jag har varit borta? Gillade ni låten? ;) Jag har iallafall varit väldigt duktig idag jag har lagat tacos åt familjen och gjort chokladbollar som jag smaskar på nu, och samtidigt kollar jag på disturbia på kanal 5, än så länge är den bra iallafall. Det är ju en thriller och jag tål inte sådana filmer hahah får typ panik och kollar på fönstrerna, är rädd att det ska stå någon där.. hahahahah usch. Men nog om sånt jag skrämmer mig själv, jag får väl försöka fokusera på uffe som sjunger ute i utbygget ;) Som många av er säkert vet så är det skolmiddag snart och jag har inte hittat några snygga passande skor till min klänning, man vill ju se helt perfekt ut hih men nu börjar filmen igen. Och imorgon får ni se fram emot snygga outfit bilder osv. och på söndag kommer massor med bilder från lördagen, det kan jag lova heh. Men vi hörs imorgon bloggläsare ♥





får väl bjuda på en härlig bild ifrån vintras ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, vad görs :D?

2010-04-24 @ 16:35:43
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0