Tjejkväll på Gina Tricot

Kom precis hem från tjejkvällen på Gina Tricot, var där med Paulina. Shoppade lite faktiskt, var ju 20% på allt så man får ju passa på! ;D Visar vad jag köpte imorgon, iallafall efter någon timme inne på gina så gick vi och tog en glass på donken, hihi! Men det var jätte trevligt vi snackade massa och var allmänt högljudda... Idag har det verkligen varit min otursdag, när jag cyklade hem från skolan fick jag en insekt i ögat så när jag kom hem så såg jag ut som en panda, när jag skulle hälla av vattnet på makaronerna så hamnade alla i vasken och när jag cyklade in till stan för att möta paulina så fick jag en insekt i munnen. Ja ni ser ju värsta otursdagen men jag lyckades fynda lite på Gina iallafall! Nu ska jag dock kolla lite på idol, godnatt och sov så gott! ♥
Bjuder på en bild från ca 2 min innan jag rusade ut genom dörren och cyklade in till stan, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0