Early morning

Godmorgon! Gick och la mig supertidigt igår men bara för det så skulle såklart personen som bor över mig ha världens fest, men somnade som tur väl var ändå och vaknade på bra humör för en gångs skull. Ser faktiskt fram emot skolan, konstigt va? Haha! :D Idag så fixade jag till håret lite extra, alltså gjorde två små flätor som skymtar fram lite då och då. Tycker det är så fint med flätor får väl börja ha det lite mer. Men nu ska jag skynda mig till skolan eftersom Paulina har min nyckel, glömde ju den igår ouuppps!
Man ser lite av flätorna iallafall. :) Och ja jag plattade håret och fixade till luggen efter jag hade tagit denna bilden, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0