Kanelbullens dag

Hejhej! Spanska provet gick väl sådär, det är mycket svårare att höra vad de säger på sådana hörförståelser, de pratar alldeles för fort enligt mig. Dagen har ändå gått väldigt snabbt och det är ju hur skönt som helst, längtar till torsdagen då jag kan åka hem, hehe! Idag är det ju tydligen kanelbullens dag, något jag har missat totalt. Blev sjukt sugen på varma kanelbullar bara för det, typsikt mig! Men jag får väl cykla iväg och köpa en eller baka några på fredag. Tänkte göra er lika sugna som jag så slänger upp ett berg med kanelbullar som är så jäkla goda, min pappa gör de godaste. Konstigt va? Haha ät kanelbullar tills ni spricker nu. ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0