Helgen

Hejsan! Så typiskt att jag skulle glömma kamerasladden i Växjö men det är sånt som händer. I fredags så hade vi mysigt med pizza, godis och film, på lördagen skulle vi inte vara sämre så då fikade vi på börjes, jag lagade supergoda varma mackor med köttfärsås och till efterrätt så åt vi nybakt kladdkaka med rocky road och daim glass + en massa godis och chips på det. En riktigt svullhelg, vi åt ju på kina idag också med efterrätt... Haha så jäkla gott! Bästa helgen på länge faktiskt. Nu ska jag kolla på en film men ni ska få några matbilder, haha var ju duktig och använde kameran flitigt iallafall! ;D
Som jag hade längtat efter pizza!
Min specialitet: varma mackor...
Nej skojar bara, efterrätter är ALLTID min specialitet, hahaha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0