20 Maj

Hejsan! Blogg.se funkade inte imorse men jag slänger upp ett inlägg nu istället. Hade bara en lektion idag, spanska. Vi fick kolla hur det gick på nationella och jag fick faktiskt VG, är ganska så stolt ändå eftersom det är ett ämne jag har jättesvårt för. Det är faktiskt ganska så skönt att jag har slutat nu för då kan jag ta bussen hem vid kvart över 12 istället, hihi! Men vi hörs när jag är hemma igen, puss! ♥
Jag tror jag ska klippa mig i helgen, tror jag ska klippa av en bra bit men jag får se. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sandra

nej inte klippa av för mycket, ditt hår är så fint när det är så långt! :D

2011-05-20 @ 12:53:55
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0