Kvällsmat

Kom ut ur duschen för en stund sen, noppat ögonbrynen och nu äter jag lite kvällsmat bestående av pan pizza, en chokladboll, päronsaft och lite chokladägg som efterrätt. Funderar på att måla naglarna men jag vet inte om jag orkar(hehe!), tror jag ska kolla på en film men jag vet inte om jag orkar sitta uppe så länge vilket kommer resultera i att det blir jobbigare att stiga upp vid 6 imorgon, men vi får se. Har helt glömt bort att nationella i matte del 2 är på tisdag så jag fick lite stresspanik över det när jag duschade, känns inte så jättekul att vi har nationella, 3 inlämningar, 1 tal och 1 prov som jag verkligen måste göra klart denna veckan och just det jag har några "roliga" spanska glosor och oregelbunda verb som ska tryckas in också. Oavsett om det känns segt just nu så ska jag klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0