HAPPY

Hejsan! Är superduper glad idag! Vi fick nämligen reda på vårat nationella resultat i engelska och samtidigt vårat slutbetyg. Har varit så himla nervös eftersom jag låg mellan två betyg och nationella var avgörande meen eftersom jag hade MVG på alla delarna (börjar snart gråta, haha!) så får jag MVG i slutbetyg! Ni förstår nog inte hur glad jag är nu, har verkligen kämpat för detta! :D Nu ska jag försöka plugga in lite matte till imorgon så jag får ett bra resultat där också, det är ett avgörande moment för mitt betyg så vi får hålla tummarna. ♥
Min mascara börjar ta slut, panik! Får inte köpa en ny förrens nästa onsdag ju...

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis till mvg:et :D

2011-05-23 @ 19:31:34
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0