Gårdagen

Hejsan! Tänkte berätta lite om igår då, efter skolan så gick jag och handlade mat och lite sånt, kom hem och pluggade på svenskan som var till idag. Sen ringde Josefine och frågade om jag ville komma så stack dit, när jag var där så fikade vi på en supergod kladdkaka som hon hade gjort och jag fick en födelsedagspresent. Snacka om att jag blev överraskad? :D Så snällt! Sen kollade vi på en film som hette slumdog millionare som faktiskt var riktigt bra. Så det var gårdagen i korta drag, intressant va? :)
Jag fick en foundation från Clinique, använde den idag och den är mer som en vanlig ansiktscreme. Man känner inte att man har den eftersom den har en väldigt lätt konsistens dessutom ger den fukt till ansiktet vilket är superbra för mig, ni vet jag har så torr hy så foundation brukar flagna på mig men inte idag. :D

Kommentarer
Postat av: natha

jag gillar att kameran kom med på bilden! (y) <3

2011-05-04 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0