30 Maj

Godmorgon gullungar! Känns så himla skönt att jag bara ska gå i skolan idag och imorgon, kan knappt bärga mig! Idag har jag dubbla spanska lektioner dock så vet jag inte riktigt vad vi gör men det ordnar sig nog, det är bara att flyta med hehe.. Har ju glömt att berätta att jag äntligen har fått mitt sommarjobb! Kommer bli så kul eftersom världens bästa Nathalie också ska vara där samtidigt men vi är inte på samma avdelning, men ändå! :D Nu måste jag tyvärr kila till skolan, hörs sen! ♥
Nu ser ni också det gula nagellacket, är jättebesviken. Det var dålig kvalite och färgen ser inte alls ut som i flaskan, hoppas det turkos/blåa är bättre. :)

Kommentarer
Postat av: natha

gud vad kul vi ska ha! :D puss <3

2011-05-30 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0