3 Maj

Hallooj!

Jag har precis ätit lite middag, sent jag vet men en som också bor här hade ockuperat hela köket oturligt nog. Blev lite förvånad innan eller ja mycket för det snöade, kan ni förstå det? Höhö jag menar förra veckan var det ju runt 20 grader varmt? Men sen bara slutade det snöa och blev soligt och varmt isället, konstigt.. Passade iallafall på att sitta ute i solen och förbereda mig inför engelskan imorgon genom att friska upp grammatiken och plugga lite "linking words". Vi har nämligen nationellt prov imorgon fast bara skrivuppgiften men ändå. Nu ska jag gå och ta en dusch så vi hörs lite senare! ♥
Passade på att fota lite när jag väl var ute så ni skulle få se dagens outfit, lite pinsamt eftersom det är en väg bakom mig där det gick massa människor. Förresten ser ni hur fint väder det blev? Man kan inte tro att det snöade innan idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snyggs byxor, var har du köpt dom? :)

2011-05-04 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0