29 Maj

Hejsan! Är hemma i Växjö nu, har äntligen skrivit klart det muntliga framförandet i svenska så nu ska jag bara göra en powerpoint till, men det får vänta till imorgon. Har inte haft någon lust alls att blogga de senaste dagarna men nu så, åkte hem redan i torsdags så himla skönt så imorgon ska jag bara gå på en halv spanska lektion extra eftersom jag missade den i fredags. I fredags så var jag iallafall i stan med mamma och så fikade vi med mormor och mina två kusiner Ellen och Albin, efter det så var jag med Natha, vi hyrde film och köpte godis och så sov jag där, mysigt! Nu tänkte jag gå och sova så ni får lite bilder sålänge. :)
Min älskade gullunge! ♥
MUMS
Det roliga är att vi trodde bilden blev bra så vi tog inga fler men vi ser ju jättechockade ut, hehe.. :D
Mysigt värre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0