Shopping

Hejsan finisar!

Kom hem för en stund sen, idag tog jag mig äntligen tid till att gå några vändor på stan. Provade massa kläder som var fina men så fort man tog på sig dem så såg det bara konstigt ut, så typiskt! Men jag kom inte hem helt tomhänt iallafall, fick med mig ansiktsrengöring och en ansiktsmask. Vid det här laget borde ni veta hur mycket jag kämpar med min torra hy, den förra rengöringen jag hade torkade ju ut mig ännu mer... :(

Idag började jag inte förrens klockan 13 men jag kom till Växjö redan vid 10 så jag använde tiden till att plugga in och förfina min bildanalys. Hade den sen och usch och fy så nervös jag var! Vi får inte säga "man" och "jag" så bara för det så sa jag det hela tiden... (Vi hade en muntlig bildanalys i både svenska och samhällskunskap) Svenska läraren är stenhård med betyg men den här gången fick jag faktiskt VG, så glad! Undrar vad jag får för betyg på den i samhällskunskapen då. Hihi men jag har inte ätit än så nu ska jag gå och göra det, vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0