7 Mars

Hejsan! Dagarna verkligen springer ifrån en, hade bara en lektion idag superskönt! Har börjat planera lite nu, jag ska bli mycket duktigare med skolan. Jag kan väl erkänna att jag alltid velat ha högsta betyg, om jag har fått det men haft några fel så kan jag må väldigt dåligt för det... Har iallafall tänkt att jag ska försöka plugga en timme varje dag från och med idag, det känns som att efter jag har flyttat så har jag glidit ifrån det lite men det kan verkligen inte fortsätta! Så nu ska jag sitta med spanskan och försöka få den klar till fredag, bra va? :)
En lite bättre bild på håret? Börjar ångra mig lite nu ändå, nu kan jag ju inte sätta upp luggen för nu är den för kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0