23 Mars

Godmorgon! Vet inte alls vad jag ska skriva här längre, det har varit så himla mycket.. För det första hittar jag inte mitt pass, har till och med frågat ett medium om vart det ligger (!) men inget av det hon beskrev verkade vara rätt ställe. Så nu vet jag inte ens om jag kommer hinna fixa ett nytt pass, om jag gör det måste jag antagligen fixa det på måndag vilket betyder att jag måste åka till Karlshamn efter skolan och sen upp till Växjö igen. Vilket kommer bli superjobbigt och kosta massa pengar. Just nu vill jag bara hem och leta efter det och inte sluta förrens jag hittat det. Men nu måste jag sticka, har idrott nu på morgonen, så himla segt! Har verkligen ingen lust med det just nu.

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du hittar det!!!!!!!

säg till om du behöver hjälp/sällskap när du letar!

du mååste hitta det! kram sanna

2011-03-24 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0