Stressig dag..

Kom nyss hem från att ha varit hemma hos J&J och ätit finmiddag, de hade några gäster där också Martin och Malin (väldigt fint namn!) och så lille Lennon. Gulligare unge får man verkligen leta efter. :) Jag fick sådan stresspanik innan haha, mitt word slutade att fungera så jag kunde inte göra klart historian och jag bara NEEEJ! Men det ordnade sig som tur väl var och så har jag ju en moster som typ är bäst? :D Men nu tänkte jag gå till the bed och få lite sömn ska upp tidigt imorgon, hmm... Ha en lektion och sen 3 timmars hål och sen matte så ska snacka med min mattelärare om jag måste gå på den lektionen eller om jag kan ta en buss tidigare hem. Vi håller tummarna på att hon är extra snäll imorgon. :D Men godnatt nu och sov sött! ♥
Slänger in en übersöt bild på min lillebror Felix, han har precis börjat skratta och le och det gör han hela tiden, min lilleplutt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0