Geni

Hejsan! Kom hem för en stund sen och har precis fixat mig och så, tänker läsa igenom matten så jag blir ett mattegeni innan jag går och lägger mig. Lycka till va? Pratade med pappsen innan så nu har han fört över pengar till mig så imorgon tänker jag gå på stan och se om jag inte kan hitta lite fint, hihi. :)
Sitter och snackar med världens bästa Natha och försöker fixa så att hon kommer till mig på tisdag, vi har ju båda studiedag då så det passar ju perfekt! :D Men nog snackat om det nu ska vi sova, sov gott och dröm sött! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

om vi hade varit lediga i typ 3 dagar eller något hade det inte varit några problem! :p pusssssssssssss <3

2011-01-27 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0