19 Januari

Godmorgon, eller vad ska man säga? Jag har varit vaken ett bra tag, har bara tagit det lugnt och gjort saker i min egna snigeltakt skönt! Snart är det dags att gå till skolan och ha engelska och historia, haha! Sen en vända på stan som jag sa igår och sen hem och plugga plugga. Kul dag va? :) Men det kommer att lugna ner sig nu och nu tänker jag packa ner lite skolböcker som ett annat förskolebarn.. Vilken tur att jag börjar så sent idag för nu slapp jag äta fiskpudding i skolan, hallå fiskpudding! Det låter ju inte ens gott, usch.. Hihih men jag ska försöka uppdatera innan jag går på stan men vi får se om jag hinner helt enkelt. :) Kram! ♥
Idag har jag på mig den där stora mysiga tunikan ifrån gina som jag köpte för ett tag sen, remember? :) Älskar fickorna på sidorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0