Spakväll

Nu har jag haft en riktig spakvll här hemma, superskönt! Började med en lång och härlig dusch, filade och peelade naglarna osv, gjorde ångbad och nu sitter jag här med en ansiktsmask och mumsar på en chokladboll. Har tänkt iallafall att bestämma kläder till imorgon och packa så jag har det gjort sen ska jag göra fransk manikyr, fint. Och någonstans mellan/efter detta ska jag alltså skriva klart min reflektion? Något säger mig att jag inte kommer göra det... Skäms! Kommer säkert komma på en superdålig ursäkt, tex. jag gör det i helgen, jag gör det imorgon osv. meeen jag måste ha word. Aja nog om det nu ska jag tvätta av mig den mumsiga masken. :)

Nu när den har torkat lite ser det ut som det är småsmå bajshögar överallt i mitt ansikte! Hahaha!
P.S Visst är min hello kitty pyjamas söt? Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0