Fredag

Hejsan, idag är en riktig skitdag! Vaknade inatt av att jag hade superduper ont i magen och mådde illa, så låg vaken i några timmar verkligen jätteroligt... Men till slut så somnade jag och sov en timme ungefär innan larmet ringde och då hade jag fortfarande ont, kunde inte ens gå rak i ryggen. Men som tur väl var avtog det lite så nu sitter jag på skolan för jag var tvungen att lämna in lite saker men jag ska strax ta bussen hem. Jag hoppas verkligen att det försvinner snart för jag ska ju iväg ikväll och hela helgen, men om det inte blir bättre så får jag nog stanna hemma... Alltså hur kan sånt här bara hända egentligen? Det var likadant med maginfluensan, det bara flyger på en! Blir så arg... Vi hörs lite senare istället, tror jag. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0