Felix Dop


Igår åkte jag ju hem en stund och var med på Felix dop så tänkte visa er lite fina bilder ifrån kyrkan. :)
Det var verkligen jättefint i kyrkan, solen lös på de små barnen, hih!


Jag fick tända dopljuset...

Hela familjen på mammas sida. :) Från vänster: Min låtsaspappa Uffe, Mamma, Gudmor/inneboende Marie, plaststorebror Kevin, Jag, Hellillebror Anton, Hellillasyster Ebba, Plastlillasyster Amanda. Från vänster där nere: Hellillebror Isak, Halvbror Felix och plastlillebror Simon. Vi hade kunnat vara med i familjen annorlunda! Hihih!



Tårtorna var exakt lika goda som de ser ut att vara. :)

Visst är vi coola, jag och Felix? ;)

Avlsutar med en bild på mig och min minsta kusin Albin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0