Alla ♥ Dag

Hejsan! Idag är det alla hjärtans dag och jag började dagen med att försova mig för att mitt alarm inte ringde (måste stängt av det i sömnen?) så vaknade utav att mamma smsade och sa att hon var utanför, vi fick köra supersnabbt för att hinna in till sjukhuset i tid vilket vi gjorde med nöd och näppe. Var hos ortopeden och efter det svängde vi inom donken och köpte cheeseburgare, MUMS!
Åkte hem till pappa lite snabbt och sen gick jag till bästavän Nathalie, vi hade det jättetrevligt och snackade om lite allt möjligt. ;) Åkte hem till mamma igen och blev totalt nerspydd av Felix, haha sen hämtade morfar mig så nu sitter jag hos mormor och morfar, ska åka härifrån upp till Växjö imorgon. men hinner faktiskt inte skriva så mycket mer utan måste sova. Men jag hoppas att ni har haft en bra alla ♥ dag och att ni kommer sova gott och vakna utvilade. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

gud jag behövde verkligen prata med dig! ;) haha! bästa <3

2011-02-15 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0