Kvällsmys

Tränade, tog en dusch, peelade ansiktet och satte mig framför tv:n för att bara slappa. Fixade lite med naglarna men orkade aldrig måla om dem, får göra det imorgon istället. Robinson har äntligen börjat igen och jag har nog redan skaffat mig en favorit bland tjejerna iallafall, efter det så var det säsongsstart för House så då kollade jag på det med massa gottigheter. Det är skönt att bara slappna av ibland, ta en paus. Pratade med mormor innan och hon har så ont, lider verkligen med henne! Operationen gick bra och det var tur iallafall. Det börjar bli sent och jag ska upp vid 6 imorgon, borde gå och lägga mig men kommer ända inte kunna somna. Hoppas ni har större tur att somna än vad jag har, godnatt iallafall och sov gott! ♥
Så onyttigt men ack så gott, borde kanske inte nämna att jag åt massa kladdmuffins efter skolan... Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0