25 Augusti

Idag är en dålig dag, tycker det har varit urtråkigt hela dagen, eller ja nästan. Är så otroligt seg och känner inte för något men det är tur jag åker hem imorgon även om jag inte ser framemot att ta bussen 16:15 och komma hem lite innan 18, super kul verkligen... Är det någon mer än jag som har haft en riktigt dålig dag idag? Nej nu får det vara slut med massa gnäll och istället börja peppa på två nya kurser imorgon, psykologi (super spännande!) och etik & livsfrågor. Kommer nog bli väldigt intressant. ;D Anyway var nere på stan innan och fixade en födelsedagspresent till Isak, vi ska ha kalas för honom i helgen men han fyller egentligen inte år förrens den 1:a september. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

malin du är inte ensam jag har också haft en skitdag! :o puss <3

2011-08-25 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0