23 Augusti

Hejsan! Var jättelänge sedan som jag skrev, typ i början av sommarlovet? Aja har haft ett underbart sommarlov och i söndags så följde min syster med mig upp till Växjö så vi har haft superkul de här dagarna, tyvärr så måste hon åka hem idag eftersom skolan börjar för oss båda imorgon. Vi tog bussen upp och sen gick vi till affären och köpte massa gottigheter och kollade på en film. Igår däremot så gick vi i stan och shoppade och lunchade på mcdonalds. På kvällen så gick vi och kollade på bio, bridesmaids och den var ganska rolig faktiskt, hehe! Vi avslutade kvällen framför en film och popcorn när vi kom hem igen. Nu ska vi dra in till stan och tandläkaren och efter det ska jag följa med Ebba till bussen, hörs sen! ♥
Jag vet att jag ser lite konstig ut, haha men det bjuder jag på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0