Shopping

Har precis ätit lite middag så nu tänkte jag att jag skulle mumsa i mig en apelsin. Jag har ju slutat äta godis på vardagarna eftersom det är så himla onyttigt så nu äter jag bara godis fredag-söndag, nyttigheten her self.. men nu så tänkte jag faktiskt plugga lite till på ett matte prov vi har imorgon, har så himla svårt för matematik fattar det inte alls.
Skulle ju visa er vad jag köpte med hihi, det var så mycket fint till billiga priser jag menar shortsen kostade 49 spänn?! Hahaha så det var en väldigt billig shoppingtur idag, synd bara att det var så många människor där lite väl trångt om man säger så. Linnet var förresten helt underbart, lite magkort och uringning under armarna perfekt nu till sommaren med ett par jeansshorts och bikini! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0