Litauen del 2

Hej! Blev lite sent men men, åkte in till stan innan och skulle snacka med banken då jag fick FEL valuta när jag åkte till Litauen men det var stängt så typiskt! Passade Theo fisen en stund innan, söting. Har precis ätit lite kvällsmat och avrundat med choklad framför tv:n med pappa och Malin. Tror jag ska kolla på en film men vet inte vilken, hehe. Börjar bli lite nervös faktiskt, fyller ju år imorgon! Känns verkligen inte som det men vi ska iallafall åka in till Karlskrona på förmiddagen och lite senare ska jag gå ut och äta eller något med bästavän. :D
Påväg hem till Tadas, där vi skulle bo.
Inpackning/sortering i lastbilen med saker till olika familjer och barnhemmet.
Ett utav de lite "bättre" husen vi besökte.
Vi blev bjudna på fika hos borgmästaren där vi fick ställa olika frågor osv.
Påväg till en kyrka för att se hur en Litauisk mässa går till.
Kyrkan var väldigt fin och dessutom ritad utav en svensk arkitekt, dock var det svinkallt i kyrkan mycket kallare än utomhus..
Hemma hos "brandfamiljen", helt otroligt att man kan bo såhär...
"Brandfamiljen"
Vi åt på en restaurang där maten var sjukt god men man blev inte särskilt mätt, tyvärr! Hehe.  

Hinner inte lägga upp mer bilder nu men imorgon får ni se när vi besökte öknen och kanske barnhemmet. Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0