4 April

Hejsan! Har varit en riktigt seg dag i skolan idag med bara två lektioner. Matteprovet blev uppskjutet till fredag för hon fattade äntligen att vi inte kunde det vi skulle, hörde utav den andra gruppen som hade det provet idag att det var jättesvårt... Så det blir nog hårdplugg fram till fredag dock så måste jag göra klart engelska och finslipa människan socialt & kulturellt först, en riktigt intressant och rolig kurs. Den har öppnat mina ögon och ökat min förståelse faktiskt så tummen upp för den! Men nu ska jag gå (!) ut i det fina vädret och köpa lite frallor + frukost, skippar cyklen, vill njuta av solen så mycket som möjligt. ;D Hörs sen! ♥
Är riktigt trött på mitt hår idag, bara för att det är nytvättat och varit i en knut hela natten så har det blivit väldigt flygigt och trassligt med en massa hårstrån som ligger fel. Haha klagomaja jag vet.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0